Brněnské psí dny 2012

15.07.2012 18:57

Konečně jsme se s Holly zúčastnily Brněnských psích dnů :-). Na tuto akci jsem ji chtěla vzít už minulý rok, ale to ještě nebyla doočkovaná, takže nakonec zůstala doma :-D.

Závodit jsme sice měly až v sobotu, ale protože jsme se přihlásily na seminář o dogfrisbee, na místo jsme dojely už v pátek. Seminář byl opravdu skvělý, mně i Hollynce se moc líbil :-D. Domluvily jsme se i na trénincích, takže se snad v co nejbližší době začneme naplno věnovat i dogfrisbee. Na semináři nás moc chválily a celkově z něj mám dobrý pocit.

V sobotu jsme se zúčastnily neoficiálních závodů v agility. První běh byla tuneliáda. Tuneliády obecně s Holly moc nemusíme :-D. Nemám ji ráda hlavně proto, že si to všechno nemůžu zapamatovat. Takže tu jsme nějak přežily... Další byl jumping, ten už byl lepší, i když mi přišlo, že se Holly nemůže pořádně soustředit, udělala několik zbytečných chyb, které doteď nechápu. A nakonec bylo agility. To se nám podařilo zaběhnout nejlépe :-D. Velký strach jsem měla z kladiny, protože Holly ji moc nemusí a nerada na ni chodí. A tak na ni naběhla až napodruhé :-D. Bohužel jsem pak Holly špatně navedla a to pro nás znamenalo další chybu. Ale i tak jsme skončily na krásném 7. místě!

S těmito závody jsem spokojená, nečekala jsem anii žádný velký úspěch, protože v naší kategorii bylo 26 psů :-D, takže 7. místo je určitě super :-).

Bohužel jsem si nestihla zjistit ostatní naše výsledky, takže vím jen to 7. místo :-D.

Neděle už byla taková odpočinková :-). Nemusely jsme vstávat moc brzo a ani jsme nebyly ve stresu. Chodily jsme na procházku do blízkého parku s Hollynčiným věrným kamarádem Itchim, kteří si to spolu moc užívali :-). Později jsme sledovaly dogfrisbee a flyball, protože na těchto závodech byl i Hollynčin tatínek - Come Back Bohemia Alké! Bylo super se s nimi zase setkat!!! Bohužel jsme se pak musely rozloučit, ale myslím, že to není naše poslední dpolečná akce ;-).

Video k BPD zde

 

 

Zpět