Klubové závody Třešť

15.09.2012 19:05

Dnes jsme s Holly byly na klubových závodech v Třešti.

Na tyto závody mě přivedla kamarádka z tábora - prý budou pořádat klubové závody a jestli chceme, můžeme dojet. Neváhala jsem a hned jsem se přihlásila a s tím ještě další tři kamarádky ze cvičáku.

Cesta byla docela náročná a dlouhá - musely jsme vyjíždět před pátou ráno, ale i tak to stálo za to :-).

Když jsme dojely na místo, dostaly jsme časopis na přivítanou a keramickou medaili, protože tento klub zrovna slavil 10. narozeniny. Tyto závody se mi moc líbily i proto, že všude byla taková pozitivní atmosféra a klid :-).

Začínaly jsme klasicky tuneliádou. Přiznám se, že to byl ten nejtěžší parkur, co jsem kdy měla běžet. Ne tak technicky, ale na zapamatování. Naštěstí jsme měly suprovou rozhodčí, která když někdo nevěděl (což se stávalo standartně u všech asi u šesté překážky :-D) poradila. Tuneliádu jsme nějak zvládly a dostaly jsme se na 7. místo.

Poté byl jumping. Tentokrát byl parkur na zapamatování jednodušší, ale i tak jsem si nebyla úplně jistá. Bohužel jsme skončily až na 11. místě, protože jsme měly 3 chyby, ale vsadila bych se, že všechny byly mé.

Pak agility. Vždy se nám v agility zadaří nejlépe a jinak tomu nebylo ani dnes :-). Parkur jsem si pamatovala, ale opět nakonci byla taková motanica, že jsem ji pak omylem poslala na špatnou skočku... ale popořadě :-)... Takže když jsme vyběhly, hned na druhé překážce jsme udělaly chybu a to na lávce. S Holly jsme totiž už na táboře zkoušely houpačku, pak ještě ve Šlapanicích, ale i tak ji Holly nemá dost zažitou. A tak když vběhla na lávku, myslela si, že je to houpačka a sekočila. Dál jsme běžely krásně čistě... Ale opět nakonci (jak už jsem psala) jsem ji navedla na špatnou skočku. Ale Holly běžela krásně a rychle a vybojovala si 3. místo, to znamená, že si vybojovala svou první medaili :-) !!!

 

Zpět